Friday, September 21, 2007

باز هم دلم تنک است. آنچه که برایش دلتنگم وجود خارجی واقعی ندارد بلکه تصوری زیبا و رویایی است از آنچه که شاید می توانست امکان وجود یافتن داشته باشد.

4 comments:

غزال said...

deltangit, deltangam mikoneh. yani mishe roozi, delamoon dige deltang nabashan? shayad deltagi ham bakhshi az zendegiye ke bayesti yad gereft tahamolesh kard vali fek konam avalo akhare hame darda deltangiye. Gazelle

Anonymous said...

dosteh aziz,

arezu mikonam tole ruzhaei deltangeitan kotah basheh,
va be har zibaei keh dost darin beresin,

na shoma, keh tamami kessaei keh hanuz ham deleshan be eshg zendeh ast.

dorosteh donya zibast,
vali ei kash, be andazeh, donyaei royahaman zibatar meshod.
ei kash...

Yasin Memari said...

... I am trying to comment on this post but seem to have no idea what to say. These are very natural feelings that you have and I also have close feelings sometimes. But, alas, often we are not mighty enough to alter the natural course of life... You are a very lovely girl. I have kept reading your weblog since last year. I love the honesty and the beautiful sentiments in your writings. I wish you all the best.

Tamasha said...

I would like to thank you all for the symapthy. That is valuable for me. yes feelings come and go.